Välkommen

2 kommentarer
Välkommen till min bakblogg, här kommer jag bjuda på allt möjligt. Mitt stora intresse för fotografering kommer också vara en stor del av bloggen. Bakningen är mitt stora intresse, ett fantastiskt sätt att koppla av och skapa något från början. Om ni har frågor om recept eller hur man gör något så är det bara att skriva. En del recept är mina egna och endel är sånna som jag har hittat och kanske gjort en liten twist på. 
Hoppas att ni kommer gilla bakningen!
 
Happy Baking 
 
1 ebba:

skriven

Jag vill ha recept på ett gott och nyttigt fruktbröd med typ mandlar i eller nått :D :D <3 <3 <3

Svar: Det ska jag fixa hörru!!😊 lite nyttig bakning blir det också såklart!
Linn Jönsson

2 Frida:

skriven

Åh vad mycket fina bilder och goda bakverk. :)
Kolla gärna in mina bakverk under kategorin Frida Bakar och säg gärna vad du tycker. :)

Svar: Åh, tack! Absolut :))
Linn Jönsson